Aerobic - ett fartfyllt och rolig pass med olika stegkombinationer. Kombinationer binds ihop till serier av rörelser som ger dig en perfekt konditions- och förbränningsträning. Det är den ideala träningsformen för använda hela kroppen, ha roligt och  få snabbt resultat.
 

Bodysculpt - en funktionell träning med garanterat resultat.Här kan du träna hela kroppen med egen kroppsvikt eller lätt vikt och samtidigt få koordinations- och konditionsträning.

Core - här tränar du kroppens kärnparti - rygg och mage. En vältränad rygg och mage ger både bra kroppshållning och balans.

DansMix - passet för dig som älskar dans, för dig som söker ett roligt och effektivt sätt att träna både din kondition och koordination! Det perfekta sättet att komma i form!. Det är träning som framkallar endorfiner - du glömmer att du tränar!

IntervallTräning -  en intensiv träning som består av flera delar, där varannan del är intensiv kondition och varannan del är styrke. Inleds med 10 min uppvärmning och avslutas med 10 min maggeträning och en djup stretch.Det är optimala kombinationen för att utveckla styrka och kondition, perfekt för fettförbränning.

MRHL - ett styrkepass som fokuserar på Mage, Rygg, Höft och Lår. Inleds med enklare uppvärmning och avslutas med en djup stretch.

Step - en träning som förbättrar konditionen och koordinationsförmågan. Passet innehåller stegkombinationer på höj- och sänkbar stepbräda - där grundsteg sätts ihop till längre rörelsekedjor. Härligt tempo och pulserande musik.

SeniorGympa - ett lugnare pass för äldre. Det är varierande och skonsam träning. Här blandas kondition och styrka, enkel koreografi och lätt att hänga med.


Vattenaerobic - ett mycket effektivt, uppfriskande och roligt sätt att träna över hela kroppen! Vattnet fungerar dämpande och bromsande och ger ett ökat motstånd i övningarna. Passet ger mycket hög förbränning men liten belastning för knän och leder. Det är skonsam träning passar lika bra för unga som gamla, även den som har ont någonstans eller är gravid.