Aerobic - ett fartfyllt och rolig pass med olika stegkombinationer. Kombinationer binds ihop till serier av rörelser som ger dig en perfekt konditions- och förbränningsträning. Det är den ideala träningsformen för använda hela kroppen, ha roligt och  få snabbt resultat.
 

Bodysculpt - en funktionell träning med garanterat resultat.Här kan du träna hela kroppen med egen kroppsvikt eller lätt vikt och samtidigt få koordinations- och konditionsträning.
 

Bodytoning- en tuff styrketräning med olika redskap som stänger, hantlar och stepbrädor. Passet är perfekt för både kvinnor och män som vill träna igenom hela kroppen på en timme.
 

 Core - här tränar du kroppens kärnparti - rygg och mage. En vältränad rygg och mage ger både bra kroppshållning och balans.

MRHL - ett styrkepass på 50 min som fokuserar på Mage, Rygg, Höft och Lår. Inleds med enklare uppvärmning och avslutas med en djup stretch.

SeniorGympa - ett lugnare pass för äldre. Det är varierande och skonsam träning. Här blandas kondition och styrka, enkel koreografi och lätt att hänga med.
 

Step - en träning som förbättrar konditionen och koordinationsförmågan. Passet innehåller stegkombinationer på höj- och sänkbar stepbräda - där grundsteg sätts ihop till längre rörelsekedjor. Härligt tempo och pulserande musik.
 

DansMix - Passet för dig som älskar dans, för dig som söker ett roligt och effektivt sätt att träna både din kondition och koordination! Det perfekta sättet att komma i form! latin beats. Det är träning som framkallar endorfiner - du glömmer att du tränar!

Vattenaerobic - ett mycket effektivt, uppfriskande och roligt sätt att träna över hela kroppen! Vattnet fungerar dämpande och bromsande och ger ett ökat motstånd i övningarna. Passet ger mycket hög förbränning men liten belastning för knän och leder. Det är skonsam träning passar lika bra för unga som gamla, även den som har ont någonstans eller är gravid.